DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Milovanović, Miloš | en_US |
dc.date.accessioned | 2021-06-24T09:02:54Z | - |
dc.date.available | 2021-06-24T09:02:54Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.issn | 0353-1589 | - |
dc.identifier.uri | http://researchrepository.mi.sanu.ac.rs/handle/123456789/4588 | - |
dc.description.abstract | Matematička fenomenologija Mihaila Petrovića – Alasa je razmatrana u filozofiji magijskog imena, što predstavlja mitološki pristup platonizmu koji je potekao od Pavla Florenskog. Manjkavost njenih tumačenja je nemogućnost da se iskažu jezikom moderne matematike koja počiva na pojmu skupa. Petrovićeva fenomenologija u tom pogledu iziskuje metodološki iskorak koji raspravlja ovaj članak. Naglasak je stavljen na spektralnu metodu koja pojave utapa u kontinuum, čime uspostavlja vezu sa pitagorejskim mitom. Upotreba kinematskih pojmova u opisu spektralnog ritma nagoveštava da cifarska mesta pozicionog sistema označavaju vreme, što kontinuum čini razvijenim magijskim imenom. | en_US |
dc.publisher | Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu | en_US |
dc.relation.ispartof | Etnoantropološki problemi | en_US |
dc.subject | hijerarhijski idealizam | magijsko ime | pitagorejski mit | apsolutna mitologija | ikonografija | kontinuum | hronotop | en_US |
dc.title | Petrovićeva fenomenologija i platonizam Florenskog | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.identifier.doi | 10.21301/eap.v15i4.12 | - |
dc.contributor.affiliation | Mathematical Institute of the Serbian Academy of Sciences and Arts | en_US |
dc.relation.firstpage | 1227 | - |
dc.relation.lastpage | 1237 | - |
dc.relation.issue | 4 | - |
dc.relation.volume | 15 | - |
dc.description.rank | M24 | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.openairetype | Article | - |
item.grantfulltext | none | - |
item.fulltext | No Fulltext | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0002-2909-451X | - |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.